Friday, August 26, 2011

Salam Aidilfitri

assalamualaikum.

tahun nih kali pertama menyambut hari raya aidilfitri sebagai seorang suami dan juga sebagai seorang bapa. untuk kali pertama ini, aku akan balik beraya di rumah mentua dulu. hari raya kedua baru balik ke rumah sendiri. baru lah sekarang faham kenapa orang smpi bergaduh nak balik kampung mana bila tiba hari raya. tapi sebagai seorang lelaki yang agak cool, aku selamba je decide balik umah mentua dulu. hehehe.

tak tau ape nak merepek dah. walaupun raya tahun nih tak teruja sgt, tapi raya tetap raya. hehehehe. akhir kata, hati-hati memandu dan hati-hati je lah dalam apa jua yang anda lakukan. berayalah dengan gembira, bukan dengan air mata duka.

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir dan Batin

Dengan Ingatan Tulus Ikhlas,

Saiyed Mohd Akhbarino bin Saiyed Mohd Akhir
Shamsiah binti Mat Seman
Syarifah 'Aisya Qaisara binti Saiyed Mohd Akhbarino


p/s: tahun ni malas nak buat kad raya. heheh
Post a Comment