Friday, May 27, 2011

Dah 36 minggu

assalamualaikum.

yup. sedar tak sedar dah lebih 36 minggu pun usia kandungan isteri aku. last check up last week doktor kata baby and ibu sihat. alhamdulillah. syukur. doktor suruh bersedia dari segi fizikal dan mental sbb dalam keadaan sekarang, bila2 masa je boleh bersalin. wow!! berdebar jugak rasanya.

tp syukur la semua persiapan dah dibuat dari awal. skrg nih mmg betul2 tunggu masa jer. harap2 semuanye berjalan lancar dan baik2 sayang saja hendaknye. of coz la aku cuak dan berdebar. anak pertama la katakan. aku pun anak sulong jugak. takde pengalaman tunggu kelahiran anak2 sedara pun sblm nih. huhuhu.

perancangannya isteri aku akan bersalin di Putrajaya. lepas 2-3 hari baru aku hantar dia balik kampung. dia nak berpantang kat kampung dia. aku ikut je la. sbb anak sulong. hmmm.
Post a Comment