Monday, June 13, 2011

[Photo] Studio trial

assalamualaikum.

last few weeks, member aku, co-owner of RNL Florist ajak aku utk satu photoshoot. dia ajak dua orang jer. aku and sorang lg member aku, RyCo. memula plannye nak buat kat studio betul. tp atas sbb masalah logistik, ruang tamu rumahnya diconvert menjadi studio. semua equipment dibawa oleh RyCO. aku bawak kamera aku jer. huhuhu.

photoshoot ni sbnrnye utk hamper raya 2011 RNL Florist dan bbrp gubahan bunga utk hari jadi atau apa2 ocassion yg bersesuaian. aku diberitahu ada model utk sesi nih. ada la bbrp org kot. tp last minit punya hal, sorang je yg datang. Ajeb from Apa Kata M.

aku nih sgt baru dlm bidang amik2 gmbr nih. tp bile org offer nk amik gmbr studio, aku terima dgn hati terbuka. terima kasih kepada tips dan tunjuk ajar dari RyCO and Layzree Nick. inilah antara hasilnye:


kalau nak tgk individual photo, sila klik kat flickr aku di sini. kalau ada yang berminat nak order hamper atau jambangan bunga tu, boleh kontek terus dgn RNL Florist. List harga aku tak dapat lg. nnt klu dah dpt aku akan update.

p/s: bak org mengantuk disorong bantal.

2 comments:

Sky0ne said...

fuiyo otai-otai kamera kalau dah bergabung, memang gempak

Saiyed said...

hishhh...diorang yg otai...
aku petai jer...
huhuhu