Thursday, May 19, 2011

Penulis blog Telordibasuh meninggal dunia

assalamualaikum.

tadi aku tgh tgk tweetdeck, tibe2 terpandang satu tweet daripada @lizarazak.

Sebak dpt berita pemergian penulis blog telordibasuh akibat jangkitan kuman di paru-paru even xpernah jumpa.Al-fatihah. http://bit.ly/kfqFyM
aku pun klik kat link tu dan baca post kat blog affanruslan dan tubelawak. ini aku quote dari blog affanruslan yg diquote dari facebook tubelawak:
Abdul Hakim Bin Mohd Kamal atau lebih dikenali sebagai "telordibasuh" telah meninggal dunia sebentar tadi.. sama-sama kita berdoa semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman.. al-fatihah untuk Abdul Hakim Bin Mohd Kamal
Pesanan dari abang beliau:
Andai arwah ada melakukan kesilapn sepanjang hayatnya, saya selaku abgnya ingin menyusun jari memohon maaf mewakilli pihak arwah. Dan andai masih terdpt hutang yg belum arwah selesaikan. Bolehlah maklumkan dgn menghantar msj ke Fb saya. Syukran jazakallahu khairan! (Firdaus Kamal)
aku mmg selalu baca blog telordibasuh ni. blog lawak la. boleh mereleasekan tension ketika waktu keje. terkejut jugak bila dapat berita tu td. Semoga roh beliau dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang2 beriman, insya Allah.

Alfatihah.

3 comments:

decrewz said...

Alfatihah buat arwah.. Moga rohnya ditempatkan dkalangan org beriman..amin..

cik hemo hemo said...

semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang beriman, aminn.

MATI itu pasti, HIDUP ? insyaAllah ..

Saiyed said...

amin....