Tuesday, June 30, 2009

Explaination

assalamualaikum...

I'm tired. Exhausted. Fatigued. Jaded. hmmm. kenape? actually penat driving and travelling. for the past month, I had to go back to my hometown not less than 5 times. As u all know, aku pegi kursus kat terengganu selama 2 minggu in the middle of May. aku abis kursus and balik KL pada 30 Mei (Sabtu).

the next weekend (5 Jun), adik lelaki aku ajak balik kg sbb nk amik barang and at the same time amik adik pompuan aku yg dah abis cuti. balik kg dia drive naik kelisa. aku drive sejam je sbb lenguh kaki. huhuhu. tp balik KL semula aku drive sbb naik Unser ayah aku.

the following week (10 Jun), mak aku drive Kelisa bawak ayah and adik2 aku yg lg 2 org tu dtg sini. memule tu hesitate jugak nk biar dia drive jauh2 but she insists. ayah aku ada appointment kat hospital putrajaya on 11 Jun. then, of coz la aku kene anta diorang balik kg. after office hari jumaat (12 Jun). naik Unser. sbb kelisa tu adik aku nk guna kat sini. kenapa aku kene anta? Pertama, sbb adik lelaki aku dah duduk dengan aku sbb dia dah start keje kat KL. Kedua, sbb ayah aku tak boleh drive lg. Ketiga, sbb aku tak berape harap mak aku drive Unser tu jauh2. then aku balik KL semula pada hari sabtu (13 Jun) dengan menaiki bas ekspress. memule igt nak balik hari ahad tapi tiket dah habis daaa. huhuhuhu.

kemudian, the week after that (19 Jun-jumaat), sekali lagi aku balik kg lepas office hour sbb mak aku nk buat sedikit majlis kesyukuran pada hari sabtu (20 Jun) sempena kejayaan adik aku dapat masuk UNITEN. aku balik KL pada hari ahad (21 Jun).

and finally last week (25 Jun), aku balik kg untuk amik famili aku sbb adik aku akan register kat UNITEN pada hari Sabtu (27 Jun). aku tinggalkan kereta aku kat kampung and drive Unser balik KL. aku balik kg semula pada hari ahad (28 Jun). adik lelaki aku yg drive dari KL ke kampung and aku drive dari kampung ke KL on the same day. kenape balik hari? sbb road tax aku mati pada 28 Jun and aku lupa nk renew. huhuhuh.

so, fahamilah the-one-word-posts aku sebelum2 nih. heheheh.

p/s: *in the middle of that, aku kene attend kursus kat bangi dari 22-25 Jun.

5 comments:

Sky0ne said...

oooOOOOooOOOooo....

lenkali cakap biar teghhaannggg....wahahaha

Saiyed said...

skrg dah terang lg bersuluh kan?
heheheh

Sky0ne said...

bersuluh guna HID fendi...haha

Saiyed said...

hahahahah....
mau tersedak fendi3z yg tgh membuta lg tu...
wakakaka...

i_izla said...

Owh...
dah paham dah.
hehe