Sunday, June 19, 2011

Selamat Hari Bapa

assalamualaikum.

aku tak nak menaip panjang2 sbb klu aku citer byk sgt nnt aku akan menangis tanpa sedar. so, just a simple entri to remind myself of the things and sacrifices made by my beloved father.

ayah aku skrg nih masih terlantar sakit di kampung, tak mampu bergerak. kepada mereka yg pemurah, tolonglah doakan supaya ayah aku kembali sembuh dan boleh bercakap kembali. doa kalian amat aku hargai.

Saiyed Mohd Akhir bin Tuan Sulong
gambar di atas diambil ketika majlis perkahwinan aku pada 16 September 2010. masa nih ayah aku sihat lagi. lebih kurang sebulan selepas itu dia jatuh sakit sampai lah sekarang. semoga abah akan sembuh semula. insya Allah.

hari nih aku dpt ucapan hari bapa dari seorang kawan. happy father's day to be. hehehe. asalnya aku nak anak aku panggil aku walid. tp di saat2 akhir aku ubah fikiran. aku nak anak aku panggil aku abah mcm mana aku panggil ayah aku sbg abah.

p/s: terpaksa berhenti di sini bagi mengelakkan tumpahnya air mata seorang anak lelaki.

2 comments:

no32 said...

xjatuh nilai lelaki kalau menangis kerana seorang bapa... yes, talking bout dad is really big thing for me too.. but one thing i learn, appreciate and love our dad n mum selagi hayat dkandung badan for whoever they are... we try our best! gudluk abah ino!! hehee

Saiyed said...

yup...without them, we wont be here...thanx..

p/s: why call me ino?? who's this? huhu