Monday, October 11, 2010

aku dah tua

assalamualaikum.

pic from google search
hari ini, tanggal 11 Oktober 2010, genap lah usia ku yang ke 27 tahun. dah tua dah aku. alhamdulillah, syukur kepada Yang Maha Esa kerana memanjangkan usiaku buat sehari lagi.

pada usia 27 tahun ini, kali pertama menyambut hari lahir sebagai seorangs suami. betul2 sebulan selepas melangsungkan perkahwinan. buat isteriku yg tercinta, I will love you till the end of my life.

terima kasih kepada semua kawan2 yg meng'wish' birthday aku melalui facebook dan sms. terima kasih atas ingatan dan doa2 kalian. aku amat2 menghargainya.

apa aku nak untuk birthday ini? hmmm. tough question. rasanya aku cuma inginkan kebahagiaan dalam hidup bersama isteri dan keluarga. semoga kehidupan kami dirahmati dgn kasih sayang dan dan kemurahan rezeki yang berpanjangan. amin.

p/s: doa kalian juga hadiah yg bermakna buatku. TQ. =)

No comments: