Thursday, March 26, 2009

Walimatul Urus

assalamualaikum....

jgn terpedaya dgn tajuk itu. bukan aku yg nak kawin tetapi kawan aku. dari pada 6 ahli Geng 1670, tinggal aku sorang je kot yg masih solo. huhuhu. Fiqin dah kawin and dah dapat anak pun. Epon nak kawin dah bulan 4 nih. Fahmi pun dgr citer nak tunang tahun nih and kawin tahun depan. Hairaul pun dgr citer asyik berkepit je skrg nih. hehehe. Nabil Akhtar jarang plak dgr citer tp sure tak lama lagi kawin la tu. huhuhu. Tinggal Rino Makaroni je la duk menyolo lagi. wakakaka. takpe lah. nak wat camne. Jodoh, pertemuan, ajal dan maut di tangan Tuhan. sebagai hambaNYA, aku redha dengan takdir dan ketentuanNYA.

Selamat Pengantin Baru kepada Muhd Saufi bin Salim dan pasangannya.

p/s: awal seminggu aku wish Epon nih. hehehe.
(errr..aku nak ajak sape pi kenduri Epon nih? hmmm...)
Post a Comment