Tuesday, July 23, 2013

Iftar @ Shangri La Putrajaya

assalamualaikum.

selamat berpuasa untuk hari yang ke -14 pada Ramadhan tahun ini. last week aku attend satu event kat Shangri La Putrajaya. event untuk introduce satu product ICT security. event start kul 4 smpi kul 7 (tp aku dtg kul 6..heheh). after that terus bukak puasa. aku tak pegi sorang sebab event nih pun ade sorang member yang ajak join. pergi lah kami berlima.

beberapa tahun lepas aku pernah iftar kat Shangri La nih. tapi aku rasa tahun nih lagi happening dari tu. makanan dia mmg banyak and mostly delicious. siap ada satu stall untuk makan durian lagi. mmg stall durian la yang jadi tumpuan dari sebelum berbuka smpi habis durian2 tu. hehehe. tp agak kurang manis bila ada sorang non-muslim yang dengan selambanya makan durian di situ sedangkan orang lain sedang beratur mengambil makanan dan menunggu waktu untuk berbuka. mungkin dia terlupa yang orang lain sedang berpuasa. mungkin...

cuisine yang paling menarik perhatian adalah roti canai durian. first time rasa mmg sedap gile. aku siap kene perli ngan member2 sbb tambah smpi 3 biji. heheheh. tp yg kedua dan ketiga tu agak tak sedap. mungkin terlajak majerin.

overall puas hati. harga bufet kat situ aku tak sure berapa. tp rasanya tak sampai RM100 kot.

p/s: bukan selalu dapat buka puasa kat hotel. kalau nak harap duit poket sendiri mmg tak laa...hahahaha

No comments: