Thursday, November 19, 2009

ikat

assalamualaikum

in the past week aku dapat tahu 2 org kenalan dah bertunang. sorang tu cik maya and her partner. aku tahu dari adik aku si lela tu then tgk plak dlm blog cik Shy. congrats la cik meyo.

yang satu lagi nih tak leh blah. tunang senyap2. tahu dari facebook td. tak sempat nak inform ye mie? hahahah. anyway, congrats to both of you, Fahmi and Shal. kawin nnt inform la awal2. nnt tak sempat plak. hahahaha.

next week sepupu aku si fiza tu plak nak kawin. tak sempat nak pegi sblh pompuan sbb masa tu aku ade kat Lumut lagi. so aku pegi sblh lelaki je la. tahniah la wahai Mohd Hairul Fiza bin Musa.

semoga korang bahagia hingga ke akhirnya...

klu ade nk komen tanya pasal aku bile plak, ini jawapannya. Insya Allah kalau ade rezeki nnt ade la. tolong2 la doakan untuk aku plak yer. heheheh.

sekian, salam muhibah.

pesanan penaja: fiqin bertunang senyap2 dulu masih menjadi ungkitan hingga skrg. dont repeat the same mistake. hahahahaha.

2 comments:

:+: seksiteri a.k.a. m2n :+: said...

hmmm... abg rino pon mesti tak lama lagi jgk kan... heheheh ...

Saiyed said...

insya Allah kalau ade rezeki nnt ade laa....doa2 kan lah utk kami...=)